4
5
19

Το ψάρι είναι ιδανικό όταν είστε έγκυος

Λόγω της θρεπτικής του αξίας, το ψάρι είναι μια ιδανική τροφή όταν είστε έγκυος. Περιέχει ωφέλιμα λιπαρά οξέα, τα οποία συμβάλλουν σημαντικά στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του μωρού σας. Για αυτό, δώστε του να καταλάβει - με μερικές προφυλάξεις!

Το ψάρι περιέχει σημαντικές βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, όπως βιταμίνη D, ιώδιο και σελήνιο – για να μην ξεχάσουμε και τα λιπαρά οξέα Ωμέγα-3. Αυτά είναι πολύ σημαντικά, τόσο για εσάς, όσο και για το μωρό σας.

Συνεπώς, κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνετε παχιά, αλλά και λευκά ψάρια μία ή δύο φορές την εβδομάδα. Τα ψάρια μπορούν να είναι φρέσκα, κατεψυγμένα ή από κονσέρβα.

Να αποφεύγετε τον υδράργυρο
Παρόλα αυτά, θα πρέπει να περιορίσετε την πρόσληψη ψαριών με υψηλή περιεκτικότητα σε υδράργυρο, καθώς αυτό το στοιχείο επηρεάζει το νευρικό σύστημα του μωρού σας. Σε αυτά τα ψάρια συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, ο καρχαρίας, ο γαλέος, ο ξιφίας, το λαβράκι, η μουρούνα και τα βενθοπελαγικά είδη, όπως η μυρσίνη. Τα ψάρια αυτά θα πρέπει να καταναλώνονται μόλις μια φορά το δεκαπενθήμερο. Το ίδιο ισχύει και για τα ψάρια που αλιεύονται σε γεωθερμικά νερά, όπως η πέστροφα. Περιορισμένη πρέπει να είναι και η κατανάλωση στρειδιών, λόγω υψηλών συγκεντρώσεων καδμίου.

Λιστέρια
Να αποφεύγετε τα ωμά και καπνιστά ψάρια, καθώς και τα όστρακα, διότι υπάρχει κίνδυνος να περιέχουν λιστέρια, ένα θανατηφόρο βακτηρίδιο που μπορεί να περάσει μέσα από τις μολυσμένες τροφές για να πλήξει τις εγκύους και τα μωρά τους, προκαλώντας θάνατο ή πρόωρο τοκετό.

Εάν δεν σας αρέσει το ψάρι, συμβουλευτείτε το μαιευτήρα σας για την πρόσληψη συμπληρωμάτων διατροφής με ιχθυέλαιο.

Παρουσιάστηκε ένα σφάλμα, παρακαλώ προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Φορτώνει...