19
20
22

Ο σίδηρος είναι σημαντικός κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Κουράζεστε; Κόβεται η αναπνοή σας; Βρίσκεστε περίπου στην εικοστή εβδομάδα της εγκυμοσύνης σας; Το πιο πιθανό είναι ότι χρειάζεστε περισσότερο σίδηρο.


Ο σίδηρος είναι σημαντικός, επειδή μεταφέρει το οξυγόνο στα διάφορα μέρη του σώματός σας. Όταν σας λείπει ο σίδηρος, πράγμα που συμβαίνει όταν η ποσότητα του αίματος στο σώμα σας αυξάνεται, πολύ συχνά αισθάνεστε κουρασμένη και αδιάθετη. Επίσης, λαχανιάζετε πολύ πιο εύκολα.

Μπορείτε να αντλήσετε σίδηρο από όλα τα είδη τροφών, αλλά ιδιαίτερα από το κρέας και τα πράσινα λαχανικά με φύλλα. Αν και το σώμα σας μπορεί να απορροφήσει σίδηρο καλύτερα από τις τροφές, παρά από τα συμπληρώματα διατροφής, η πρόσληψη αρκετού σιδήρου δια της τροφής ενδεχομένως να μην είναι εύκολη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Συμβουλευθείτε το μαιευτήρα σας αν θεωρείτε ότι χρειάζεστε ένα συμπλήρωμα διατροφής.

Όταν παίρνετε συμπληρώματα σιδήρου, να θυμάστε τα εξής:

• Οι τανίνες του τσαγιού εμποδίζουν την απορρόφηση του σιδήρου, επομένως μην παίρνετε το συμπλήρωμά σας με το καθημερινό σας φλιτζάνι τσάι.

• Το σώμα σας απορροφά καλύτερα το σίδηρο από ένα συμπλήρωμα διατροφής, αν παίρνετε το συμπλήρωμα μαζί με βιταμίνη C, όπως για παράδειγμα με ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού.

Τα συμπληρώματα διατροφής σιδήρου ενδέχεται να σας προκαλέσουν δυσκοιλιότητα, επομένως φροντίστε να πίνετε πολύ νερό και να τρώτε πολλά φρούτα και τροφές ολικής άλεσης. Εάν η αντίδρασή σας στα συμπληρώματα σιδήρου δεν είναι καλή, μιλήστε με το μαιευτήρα σας.

Άρθρα που μπορεί να σας αρέσουν

Το όνομα του μωρού Υπέρηχος Προετοιμασία για τον τοκετό

Συγγραφέας

Libero
Παρουσιάστηκε ένα σφάλμα, παρακαλώ προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Φορτώνει...