Εβδομάδα 15

Άσκηση

Και ναι και όχι. Είναι πολύ καλό που ασκείστε και <διατηρείτε τη φυσική κατάσταση και τη λάμψη σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης>. Όσο πιο δυνατή είστε, τόσο πιο αποτελεσματικά θα μπορούν οι μύες σας να αντιμετωπίσουν την αύξηση του βάρους του μωρού. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο μειώνονται οι πιθανότητες για την εμφάνιση πόνων στη μέση και απομακρύνεται ο κίνδυνος για την εμφάνιση κράμπας στα πόδια. Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, θα πρέπει να δίνετε μεγάλη προσοχή στα μηνύματα που σας στέλνει το σώμα σας. Η δυσφορία δεν είναι καλό πράγμα. Το ίδιο και η κόπωση ή το στρες. Οι ασκήσεις θα πρέπει να σας κάνουν να αισθάνεστε καλύτερα, όχι το αντίθετο.
Σε μεταγενέστερα στάδια της εγκυμοσύνης, θα πρέπει να αποφεύγετε τα αθλήματα στα οποία υπάρχει κίνδυνος να πέσετε ή να χτυπήσετε.

Παρουσιάστηκε ένα σφάλμα, παρακαλώ προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Φορτώνει...