4
13

Χορτοφαγία και εγκυμοσύνη

Η διατροφή σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι πολύ σημαντική. Αν είστε χορτοφάγος, έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία το τι τρώτε. Οι μέλλουσες μητέρες που είναι χορτοφάγοι θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεχτικές έτσι ώστε να λαμβάνουν αρκετές πρωτεΐνες και σίδηρο.


Είναι σημαντικό να έχετε ποικιλία στη δίαιτά σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και οι πρωτεΐνες αποτελούν σημαντικό κομμάτι της διατροφής σας. Είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη και την εξέλιξη του μωρού. Η λήψη επαρκών πρωτεϊνών μπορεί να είναι πρόκληση, ιδιαίτερα για τις μέλλουσες μητέρες που είναι χορτοφάγοι.

Εκτός από το κρέας, πρωτεΐνες μπορείτε να λαμβάνετε από το γάλα, το τυρί, το γάλα σόγιας, το τόφου, τα δημητριακά, τους ξηρούς καρπούς και τα όσπρια. Το μωρό χρειάζεται διάφορους τύπους πρωτεϊνών γι' αυτό θα πρέπει να επιλέγετε προϊόντα από όλες αυτές τις ομάδες τροφών.

Σίδηρος
Επειδή δεν τρώτε κρέας, καλές πηγές διαιτητικού σιδήρου είναι τα προϊόντα με δημητριακά ολικής άλεσης, τα όσπρια, τα πράσινα λαχανικά και τα ξηρά φρούτα.

Ασβέστιο
Αν δεν καταναλώνετε γαλακτοκομικά προϊόντα, θα ήταν καλό να παίρνετε συμπληρώματα ασβεστίου. Μιλήστε με τον μαιευτήρα σας σχετικά με αυτό.

Πολυβιταμίνες
Είναι καλό να λαμβάνετε ένα χάπι πολυβιταμίνης κάθε μέρα ανεξάρτητα από το αν είστε χορτοφάγοι ή όχι. Αν επιλέξετε κάποιο από τα συμπληρώματα διατροφής για εγκύους, θα λαμβάνετε τις συνιστώμενες δόσεις φολικού οξέως και βιταμίνης D. Είναι δύσκολο να λάβετε επαρκή ποσότητα αυτών των θρεπτικών συστατικών μόνο μέσω των τροφίμων.

Συμβουλές ή συνταγές; Μοιραστείτε τις εδώ!

Παρουσιάστηκε ένα σφάλμα, παρακαλώ προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Φορτώνει...