7
15
24

Άσκηση στην ύπαιθρο

Δεν είναι απαραίτητο να γραφτείτε σε γυμναστήριο ή να παρακολουθήσετε ειδικά μαθήματα για να ανεβάσετε τους ρυθμούς της καρδιάς σας. Το μόνο που χρειάζεται είναι να βγείτε λίγο εκτός σπιτιού.

Λίγες ώρες ελαφράς ή μέτριας άσκησης κάθε εβδομάδα μπορούν να σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε το στρες και να σας κάνουν να αισθάνεστε υγιής και γεμάτη ενέργεια καθ'όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Όσο πιο δυνατή είστε, τόσο καλύτερα θα ανταποκριθούν οι μύες σας στο αυξανόμενο βάρος του μωρού. Η άσκηση σας επιτρέπει να αποφύγετε ή να μειώσετε τον πόνο της μέσης και τις κράμπες των ποδιών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Επιπλέον, αν είστε δυνατή και σε καλή φυσική κατάσταση, το σώμα σας θα μπορέσει να ανταποκριθεί καλύτερα στον τοκετό.

Δεν χρειάζεται να πηγαίνετε γυμναστήριο ή να καταφεύγετε σε προσωπικούς γυμναστές για να διατηρήσετε τη φυσική σας κατάσταση. Μπορείτε να το πετύχετε μόνη σας. Ορίστε μερικές χρήσιμες συμβουλές:

Βάδισμα
Το βάδισμα είναι μια ασφαλής μορφή άσκησης για εγκύους. Ξεκινήστε με έναν ή δύο γύρους γύρω από το τετράγωνο και αυξήστε την απόσταση όσο βελτιώνεται η φυσική σας κατάσταση.
Αν αυτή είναι η πρώτη φορά που ασχολείστε με το βάδισμα, φροντίστε να περπατάτε ζωηρά για 20 έως 30 λεπτά, τρεις φορές την εβδομάδα. Οι μέλλουσες μαμάδες που βρίσκονται σε καλύτερη φόρμα, θα πρέπει να στοχεύουν στα 30-40 λεπτά βαδίσματος.

Τρέξιμο
Εάν τρέχετε τακτικά, ακούστε το σώμα σας και αυξομειώστε την ταχύτητά σας ανάλογα με το πώς αισθάνεστε. Για παράδειγμα, μη συνεχίσετε την άσκηση αν νιώσετε πίεση στο υπογάστριο ή τις ευαίσθητες περιοχές.

Ποδηλασία
Στους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης, η ποδηλασία είναι ίσως το ιδανικό άθλημα, με το μωρό να βρίσκεται χαμηλά στην περιοχή της πυέλου. Ωστόσο, ένα ατύχημα θα μπορούσε να προκαλέσει ζημιά ανά πάσα στιγμή. Για λόγους ασφαλείας, χρησιμοποιήστε ένα ποδήλατο γυμναστικής. Δεν θα κινδυνεύετε να πέσετε και θα μπορείτε να ελέγχετε καλύτερα τους ρυθμούς της καρδιάς και την ταχύτητά σας.

Χορός
Πρόκειται για έναν διασκεδαστικό τρόπο άσκησης, ο οποίος ευνοεί και την κοινωνική επαφή. Όλα τα είδη χορού είναι εξίσου καλά, αλλά φροντίστε να αποφεύγετε τα άλματα και τις ξαφνικές κινήσεις.

Κολύμβηση
Μένετε κοντά σε πισίνα; Το νερό σάς προσφέρει μια πολύ ευχάριστη αίσθηση έλλειψης βάρους και σας χαλαρώνει, χαϊδεύοντας το σώμα σας. Το aqua αερόμπικ και η κολύμβηση (σε πολλές δημόσιες πισίνες, μάλιστα, παραδίδονται και μαθήματα τοκετού) είναι εξαιρετικά ασφαλείς μορφές άσκησης, καθώς δεν υπάρχουν κραδασμοί. Επιπλέον, μπορείτε να ξεκινήσετε σε οποιοδήποτε στάδιο της εγκυμοσύνης, ακόμα και στις τελευταίες εβδομάδες.
Το μόνο που πρέπει να προσέχετε στο aqua αερόμπικ, είναι να μην κάνετε πλευρικές κινήσεις αν βρίσκεστε στα τελευταία στάδια της εγκυμοσύνης σας. Για να αποφύγετε την υπερθέρμανση του σώματος ή την υπερβολική κόπωση, να κολυμπάτε με ήρεμους ρυθμούς. Σε γενικές γραμμές, φροντίστε να διατηρείτε τους παλμούς της καρδιάς σας στους 140 χτύπους το λεπτό και να αποφεύγετε τις πισίνες που είναι υπερβολικά ζεστές, όπως οι θερμαινόμενες πισίνες.

Άρθρα που μπορεί να σας αρέσουν

Έλλειψη πρωινής αδιαθεσίας Αποβολή Προβλήματα πρόσληψης τροφής

Συγγραφέας

Libero
Παρουσιάστηκε ένα σφάλμα, παρακαλώ προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Φορτώνει...