16
27
32

Προετοιμασία για τη γέννα

Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς να προετοιμαστείτε για τη γέννα.

Η γυμναστική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης όχι μόνο θα σας κάνει να νιώσετε όμορφη, δυνατή και γεμάτη ενέργεια, αλλά κάνει καλό και στο μωρό σας. Μπορεί επίσης να διευκολύνει και τον τοκετό!

Είναι όμως πολύ σημαντικό επίσης να κάνετε ασκήσεις χαλάρωσης και αναπνοών. Και δεν είναι απαραίτητο να τις κάνετε μόνη σας. Δείτε το σαν μια ευκαιρία να περάσετε λίγο χρόνο με το σύντροφό σας. Μαζί, στο σπίτι, μπορείτε να δοκιμάσετε τα εξής: Χαλάρωση: Ξαπλώστε αναπαυτικά στηρίζοντας την πλάτη και τη μέση σας με μαξιλάρια, πάρτε βαθιές ανάσες και αφήστε τους μυς σας να χαλαρώσουν. Στη συνέχεια σφίξτε το σώμα σας και χαλαρώστε το πάλι. Μπορείτε να ακούτε χαλαρωτική μουσική. Η χαλάρωση με αυτόν τον ήρεμο, αρμονικό τρόπο κάνει το μωρό σας να νιώθει το ίδιο όμορφα όπως κι εσείς. Μπορείτε επίσης να κάνετε την ίδια άσκηση για να χαλαρώσετε κατά τη διάρκεια του τοκετού.

Μασάζ
Το μασάζ προσφέρει σωματική οικειότητα και ανακούφιση από τον πόνο. Θα πρέπει όμως να το κάνετε λίγο πιο μαλακά από ό,τι συνήθως - επίσης, πριν το δοκιμάσετε, είναι καλό να διαβάσετε βιβλία σχετικά με το μασάζ σε εγκύους ή να επισκεφθείτε έναν επαγγελματία μασέρ. Μπορείτε να συνδυάσετε το μασάζ με ένα ζεστό μπάνιο για να χαλαρώσετε ευχάριστα και να ξεκουράσετε το σώμα σας. Ασκήσεις αναπνοής: Οι ασκήσεις αναπνοής είναι ιδανικός τρόπος προετοιμασίας για τον τοκετό. Υπάρχουν αρκετές διαφορετικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε. Ζητήστε από τη μαία σας να σας μάθει μια κατάλληλη μέθοδο και, στη συνέχεια, εξασκηθείτε με τη βοήθεια του συντρόφου σας.

Παρουσιάστηκε ένα σφάλμα, παρακαλώ προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Φορτώνει...