6
8
10

Ασκήσεις για φυσική κατάσταση και ομορφιά

Η εγκυμοσύνη δεν σημαίνει ότι πρέπει να περιοριστείτε στον καναπέ σας για 40 εβδομάδες. Κάθε άλλο. Η τακτική άσκηση δεν θα σας βοηθήσει μόνο να αισθανθείτε καλύτερα, αλλά θα σας διευκολύνει και κατά τον τοκετό.

Η σωστή σωματική και ψυχική προετοιμασία πριν από τον τοκετό, δεν θα σας επιτρέψει μόνο να γεννήσετε πιο εύκολα, αλλά είναι και ένας σπουδαίος τρόπος για να γνωριστείτε καλύτερα με το μωρό σας. Θα εξοικειωθείτε με το σώμα σας και θα μάθετε να προσέχετε τα μηνύματα που σας δίνει.

Τα πλεονεκτήματα της άσκησης
Οι ενδορφίνες είναι τα φυσικά παυσίπονα που εκκρίνει το σώμα όταν ασκείστε. Σας κάνουν να αισθάνεστε καλύτερα και βελτιώνουν τη διάθεσή σας. Κατά συνέπεια, ωφελούν και το μωρό σας – αισθάνεται καλά επειδή έτσι αισθάνεστε κι εσείς. Η κίνηση βελτιώνει την κυκλοφορία σας, μειώνοντας, κατά συνέπεια, το πρήξιμο. Εάν είστε σε καλή φυσική κατάσταση, οι συσπάσεις σας θα είναι πιο αποτελεσματικές και ο τοκετός σας θα ολοκληρωθεί πιο γρήγορα.

Συνεχίστε να πηγαίνετε στο γυμναστήριο
Εάν ακολουθείτε ένα τακτικό πρόγραμμα άσκησης, όπως οι επισκέψεις σε ένα γυμναστήριο, συνεχίστε να το ακολουθείτε. Ίσως να θέλετε να δοκιμάσετε επίσης κάποιο πρόγραμμα που να απευθύνεται ειδικά σε εγκύους, όπως γιόγκα εγκυμοσύνης ή αερόμπικ χαμηλής έντασης. Αυτού του είδους τα μαθήματα έχουν εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια και έχουν αυξηθεί σε αριθμό. Ρωτήστε για να ενημερωθείτε σχετικά.

Αποφύγετε τα αθλήματα επαφής
Υπάρχουν ορισμένοι τύποι άσκησης που δεν είναι κατάλληλοι για εγκύους, όπως είναι τα αθλήματα επαφής και τα extreme sports. Δεν μπορείτε να προστατέψετε το μωρό σας όταν συμμετέχετε σε συγκεκριμένα αθλήματα, όπως είναι τα ομαδικά σπορ με μπάλα και η ιππασία, καθώς υπάρχει πάντα κίνδυνος να πέσετε ξαφνικά ή να χτυπήσετε.

Ορισμένοι τύποι άσκησης – όπως είναι το βάδισμα, η γιόγκα, το πιλάτες, το προγεννητικό aqua αερόμπικ και η κολύμβηση - είναι κατάλληλοι ακόμα και μέχρι τη στιγμή του τοκετού.

Κανόνες για την άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
Συμβουλευθείτε το μαιευτήρα σας σχετικά με άλλα είδη άσκησης και να ακολουθείτε πάντα τους χρυσούς κανόνες:
Κανόνας 1 - Να αφουγκράζεστε το σώμα σας. Μην πιέζετε τον εαυτό σας σε σημείο που νιώθετε άβολα.
Κανόνας 2 - Αν το πρόσωπό σας έχει κοκκινίσει ή εάν βαριανασαίνετε τόσο που δεν μπορείτε να μιλήσετε, τότε το σώμα σας κουράζεται υπερβολικά και υπερθερμαίνεται.
Κανόνας 3 - Μη συμπιέζετε το μωρό ή το διάφραγμά σας. Να αποφεύγετε τους κοιλιακούς και ορισμένα είδη εμπρόσθιων εκτάσεων.
Κανόνες 4 - Να είστε προσεκτικές όταν τεντώνεστε, καθώς η ορμόνη ρελαξίνη χαλαρώνει το συνδετικό ιστό, καθιστώντας τον πιο ευάλωτο.
Κανόνας 5 - Να τρώτε καλά και να πίνετε πολλά υγρά.

Άρθρα που μπορεί να σας αρέσουν

Έλλειψη πρωινής αδιαθεσίας Αποβολή Τι είναι η πρωινή αδιαθεσία

Συγγραφέας

Libero
Παρουσιάστηκε ένα σφάλμα, παρακαλώ προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Φορτώνει...